* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Kursy promowane | |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia |
Studia – jakie wybrać i jak wybrać?2009-05-12 12:16:52Czas tegorocznych matur powoli zaczyna odchodzić w zapomnienie. Pisemna część została już przegadana przez uczniów, rodziców i nauczycieli, a część ustna także niedługo zostanie schowana w jedną z szufladek naszej pamięci. |
|
Zapraszamy na Targi Wiedzy w WSZP "Pomysł na karierę, pomysł na życie".2009-04-14 11:35:42Po raz piąty Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem w Warszawie zaprasza na dwa dni wypełnione warsztatami, wykładami i indywidualnymi konsultacjami z ekspertami. |
|
Budowanie projektu zawodowego2009-01-26 10:41:09Jeśli zastanawiasz się, jak ma wyglądać Twoja ścieżka zawodowa, chcesz poznać swoje predyspozycje zawodowe, przygotować plan drogi zawodowej zapraszamy Cię na kilkudniowe zajęcia warsztatowe pn „Budowanie projektu zawodowego” |
|
Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń2008-11-24 16:04:25Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
Kursy kurs rachunkowości Toskania Włochy, Zachodniopomorskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.